KECANTIKAN ITU MILIK KITA....








Wednesday 12 September 2012

MY BEAUTY SAHABAT....

ini lah sahabat-sahabat aku ...
yg jatuh bangun aku... suka duka aku.. tawa menangis bersama.. ( keluar sekejap dari tajuk premium beautiful )

 tanpa sahabat, aku bukan siapa2..
kosong..kosong.. bak kata lagu najwa latif kan...

cuma sebuah persahabatan jangan diisi dengan dengki khianat ... kelak akan merobohkan ikatan persahabatan itu sendiri.... cee wahhhh

sambil tgk gambar, sambil dgr lagu ni yea... 


their are such a beauty lady kan... indah nye persahabatan yg aku dapat dr you all... rasanya.. mati saja yg akan pisahkan aku dari engkorang semua.... dan semoga sahabat, tiada antara kita pernah membenci, mengkhianati apatah lagi .... 'kawan makan kawan'

Beautiful Lady... Beautiful Mummy ... Beautiful Friendship.... 

 









 

 



tak kira kejap atau lama aku berkawan dgn korang semua.. tapi... indahnye sebuah persahabatan yg macam-macam ada di dalamnye... dan tiada galang gantinya... ada lawak... gelak . menangis... nakal... menyakat (selalunya aku la) ..meniru ... ponteng.. macam2 lagi..... heheheee...


dan aku  , cuma memohon ...
sekiranya aku dah 'pergi buat selamanya'....tolong lah hadiahkan Al-Fatihah buat aku yg kerdil ini.... :-)

No comments:

Post a Comment